עבודה מעודפת בתיירות

חיפוש אחר מקום עבודה חדש הוא ללא ספק חיפוש בעל השלכות רבות, החל מהדרך בה נגיע אל מקום העבודה ועד לאווירה המצויה בה ותנאי השכר השונים. אבל בחיפוש אחר מקום עבודה חדש, חשוב לקחת בחשבון גם את ענף התיירות הישראלי אשר מראה בשנים האחרונות סימני התאוששות גבוהים לצד כמות הולכת וגדלה של תיירים בשנתיים האחרונות(קרוב ל-3 מיליון) ומנעד רחב של משרות משתנות. בין אם נבקש למצוא משרה באזור הצפון אשר נחשב למקום תיירות מתפתח ועד אל אזור העיר אילת, הנמצא גם כן בתנופה אדירה של בנייה ומתמלא בשנים האחרונות במספר תיירים הולך וגדל.

עבודה מועדפת בתחום התיירות-טבחים ונותני שירות

בתי מלון זקוקים לעובדים בתחומים רבים, כאשר חלק מהעובדים יוכלו להגיע ללא ניסיון כלל וחלק מהעובדים יצטרכו לעמוד בתנאי קבלה כמו הכשרה מינימלית או ניסיון רלוונטי. אבל מרבית בתי המלון יזדקקו לטבחים באזורים שונים ברחבי הארץ, החל ממלונות בים המלח, מצפה רמון, ירושלים ותל אביב ועד למשרות הכוללות מגורים, הסעות ועוד תנאים מעולים למשרות חמות במטבח. כמו כן ניתן יהיה גם למצוא משרות שכאלו בין מלונות בוטיק ייחודים, למלונות ממגוון רשתות ועוד. כמו כן משרה מועדפת בתחום התיירות תוכל לנוע גם בין משרות שירות מעניינות, החל מפקידי קבלה שידרשו לקבל את האורחים ולטפל בבקשותיהם ועד למלצרים במתחמי האירוח השונים כמו חדר האוכל, ברים, אזורי ישיבה שונים ועוד.

גם אבטחה אבל לא רק

כאמור משרות בתחום התיירות יוכלו להיות רלוונטיות גם עבור לוחמים ששירותי בצה"ל, כאשר קיימות מגוון רחב של משרות אבטחה החל מקציני בטיחות של מלונות ומאבטחים ברמות שונות. משרות אלו כוללות בונוסים מעולים, אפשרויות לקידום ונחשבים גם כמשרה מועדפת הכוללת בונוס התמדה. אך לצד אבטחה של בתי המלון ושל האורחים בו, ניתן גם להשתלב דרך משרות הווי ובידור של בתי המלון השונים. משרות אלו דורשות ניסיון בתחום המשחק והבידור, וכוללות במרבית המקרים גם מקום מגורים ואווירה דינמית וצעירה. ומשרה לא פחות חשובה היא משרת בל בוי, הכוללת קבלה של אורחי המלון, חניית רכבי האורחים והבאת מזוודות כשמשרה זו כמו שאר המשרות כוללת עבודה במשמרות וכוללת סופי שבוע.  להצעות עבודה שוות – https://www.isrotel.co.il/careers/