סירים איכותיים מומלצים

עולם הבישול הלך והתפתח עם התפתחותם של המוצרים הנלווים, לעיתים המצאה הקדימה בישול לעיתים בישול הקדים המצאה, אך בכל דרך שנסתכל התפתחותם של כלי המטבח מובילה בעיקר לדברים טעימים. כיום הסירים המוצעים לרכישה כמעט ואינם זהים לסרים אשר שלטו במבטח עד לפני שני עשורים, לא רק שהם כוללים מגוון של גדלים שונים ובעלי שימוש משתנה וייעודי כזה או אחר, אלא אפילו חומרי הגלם הלכו והשתדרגו במשך העשורים האחרונים. לכן חיפוש אחר סירים יכול להסתכם כיום במאות שקלים ואף באלפי שקלים עבור סירים איכותיים או מצד שני להירכש בכמה מאות בודדות של שקלים, כך או כך חשוב להכיר את הסירים המומלצים ואת היכולת שלהם.

הסירים המומלצים לשנה האחרונה

אפשר לומר לא מעט על סירים, בין אם בצורת הבישול בהם ובין אם בדרך פיזור החום שכל סיר מבצע זאת בחומרים מוליכים כאלו ואחרים. אך כאשר מדובר בסירים מסורתיים או לכל הפחות בעיצובים מסורתיים, אחד מהדגמים המעולים של סולתם מסדרת "סלקט", מצליח לשמור על עיצוב די סטנדרטי ועל יכולת בישול גבוהה כאשר מדובר בדגמי סירים בגדלים של 28 ס"מ וסגנון "סוטאז". דגמים אלו מצליחים לחסוך את זמן הבישול בעזרת הולכה מעולה ולהבטיח ניקיון פשוט ומהיר בעזרת ציפוי "נון סטיק".

 דגם נוסף ולא פחות מרתק הוא הסיר השקוף של חברת קורנינג, המכיל עד כ 2.8 ליטרים ודרכו נוכל לראות את כל הירקות שאנו מבקשים להרתיח למרק. הסיר שעשוי כולו מזכוכית עמידה לחום מעוצבת בצורה מדליקה, עם יכולת יציבות מקסימאלית וידיות רחבות במיוחד גם להגשה וגם לאחיזה בטמפרטורות גבוהות.

פשוטים ועושים את העבודה

יכולת הסירים נמדדת עבור לא מעט טבחים ביתיים ביכולת הניקוי או הדביקות של הסיר, על כן סירי קמאו מצליחים לעשות את העבודה עבור הטבחים האלו ובעיקר עבור משפחות גדולות. סירי קאמו מגיעים בעיקר בגדלים די רחבים או עמוקים, עם יכולות נון סטיק מעולות אשר מצליחות לא רק להתנקות בקלות אלא גם לבצע בישול ארוך ואיטי לכמויות גדולות של בשר ולעשות זאת בצורה הכי יעילה.