משלוחי שניצל במרכז – כל האפשרויות

אחת המנות היותר מוכרות במטבח הישראלי היא לא אחרת מאשר המנה הוינאית שנקראת "שניצל", שכמובן מגיעה כמנת עגל במקור ולא על בסיס עוף. המנה שנמצאת בכל בית בישראל גם עושה חייל בלא מעט מסעדות ישראליות שונות, ואותה תוכלו למצוא החל ממסעדות השף הנחשבות בארץ ועד אל מסעדות הפועלים והמזון המהיר, בין אם בפיתה, בלחמניה או בטורטיה – שניצל משלוחים, בישיבה או בדוכן הפך ללהיט. אבל לפני שאתם מזילים ריר רק מלדמיין את רעש השניצל מתפצפץ בין השיניים שלכם, אל תקפצו אל האפליקציה הקרובה אליכם כי אנחנו ריכזנו עבורכם את כל האפשרויות למשלוחי שניצל במרכז.

שניצל קומפני

היא אמנם רשת קטנטנה שתוכלו למצוא באזור מלאה בתל אביב ובבני ברק, אבל היא בהחלטה רשת עם הרגשה ביתית ומאכלים שלא מייבשים אף ארוחת צהרים שאכלתם בילדות. אצל שינצל קומפני תוכלו להתענג על מגוון רחב של שניצלים בטעמים שונים ותופסות כמו אורז, פסטה, קוסקוס, פתיתים ואורז מלא.
יחד עם תוספות אלו אשר משתנות בכל יום בשבוע, תוכלו למצוא עוד מגוון עשיר של סלטים שונים ותוספות כמו פירה, סלט טונה וכמובן צ'יפס.

שניצל קוקיז

את שניצל קוקיז תוכלו למצוא בקרית אונו ופתח תקווה, לה יש חמישה סוגי שניצלים שונים בתיבולים מגוונים כמו שניצל צ'ילי, שניצל עשבי תיבול, שניצל שום וכמובן שניצל שומשום. בימי רביעי תוכלו למצוא מגוון רחב של תוספות כמו אורז עם תירס, שעועית ירוקה או אנטיפסטי, ואל כל אלו כמובן מצטרפים גם תוספות בסגנון צ'יפס, טבעות בצל ופירה מעולה. השניצלים של קוקיז מגיעים בצלחת, פיתה, בגט או סלט כך שתוכלו להנות מהטעמים המפוצצים בכל צורה שרק תבחרו. את קוקיז תמצאו בקניון קריית אונו ובפתח תקווה ברחוב בזל 1.

השניצליה

השניצליה מתפרסת כמעט לכל אורכה ורוחבה של מדינת ישראל כשתוכלו למצוא סניפים מקרית שמונה, ירכא וקצרין ועד אל ערד ועיר הבהדים. את השניצלים של השניצליה תקבלו בסגנונות מרחבי העולם החל משניצל צרפתי בתיבול של חרדל דיז'ון  ושום ועד לשניצל ישראלי אשר יהיה מצופה בפלאפל, ויגרום לחך שלכם להזיל ריר עוד בזמן הביס. המנות בשניצליה מגיעות בבגט, צלחת וגם עם מנות טבעוניות. במרכז תוכלו למצוא את השניצליה בקרליבך 10 בתל אביב וברחוב רוטשילד 61 ראשון לציון