מה זו הגרלת 777?

ניחוש של מספרים לא יכול להיות יותר קל מאשר הגרלת 777 המוגרלת אחת ליום, בה המשתתפים נדרשים לנחש שבעה מספרים מתוך כשבע מאות מספרים סך הכל. סכומי הזכייה בהגרלה זו יכולים להגיע עד לעשרות אלפי שאלים, כאשר סיכויי הזכייה נחשבים לדי גבוהים וכיום ניתן גם למלא טפסים אלו דרך אתרים מקוונים ובטוחים. הרי מי מאיתנו יכול לסרב לשבעים אלף שקלים בקלילות של ניחוש שבעה מספרים? לבטח מריבתנו הגדול לא היה מתנגד לסכום שכזה בשום זמן, לכן במקום לבזבז את הניחושים וההימורים שלנו נוכל אחת ליום לזכות בסכום של שבעים אלף שקלים חדשים.

מה זו הגרלה 777 ומה הסיכויים שלנו?

מכיוון שמדובר בהגרלה  המסתכמת על ניחוש של מספרים, כך גם הפרסים מתאימים עצמם למספר הניחושים שנוכל להשיג בכל הגרלה. כך יוצא שניחוש של אף מספר מבין המספרים שהוגרלו יזכה אותנו בחמישה שקלים, ניחוש של שלושה מספרים יזכה אותנו אותו הסכום ואילו ניחוש של ארבעה מספרים נהיה זכאים לעשרים שקלים. בניחוש של חמישה מספרים נזכה בחמישים שקלים, ואילו ניחוש של שישה מספרים יזכה אותנו בחמש מאות שקלים ושבעה מספרים נזכה בשבעים אלף שקלים. סיכויי הזכייה של כל אחד מאיתנו בזמן השתתפות בהגרלה עומד בכל פעם על כ1:2.68 חשוב לזכור כי מבין 70 המספרים כל שנותר לנו יהיה רק לנחש שבעה מספרים בלבד! בדקו כאן –

מועדים ומה חשוב לדעת

מועדי ההגרלות של הגרלת 777 מתקיימים בכל ימות השבוע פעמיים בכל יום, החל מיום ראשון ועד ליום חמישי וגם בימים כמו מוצאי שבת וימי שישי. בימי חול שעות ההגרלה הראשונה היא באחת וחצי והשנייה היא בשבע וחצי, בימי שישי שעת ההגרלה מתקיימת בשעה אחת בצהריים ואילו במוצאי שבת שעת ההגרלה תתקיים בשעה עשר עשרים וחמש. מלבד כל אלו חשוב לדעת כי מפעל הפיס שומר לעצמו את הזכות להפעלת חסם במידה ובהגרלה אחת זכו מעל ל214 זוכים בפרס הראשון, שכן עלות הכוללת של כל הפרסים הללו עלולה להגיע עד לכדי 15 מיליון שקלים.