חשיבות של רשימת תפוצה לעסקים

רשימות תפוצה הינן חלק ממאגרי המידע של לא מעט עסקים, קטנים גדולים ואפילו לא מעט בלוגים וחנויות אינטרנט קטנות. אל כל אלו תוכלו להוסיף גם רשתות גדולות הנוהגות לשלב כחלק ממערך השיווק שלהם, מיילים והצעות מכירה באמצעות מגוון רחב של רשימות תפוצה. לכן אם תהיתם אם הדבר הזה נעלם מהעולם או האם זה כבר נחשב לדבר מיושן, יש לנו חדשות עבורכם.

איך מבקשים?

ללא מעט בעלי עסקים ישנה הדילמה כיצד בעצם אפשר לבקש מייל מהלקוח, זה שאותו תרצו לשמר ולהפוך לנכס עבורכם. אז הדבר הפשוט ביותר הוא לעשות את הדבר הזה בצורה יפה, לנסח איזה קריאה להצטרפות אל רשימת התפוצה. הדבר השני הוא לתת איזה שהיא הטבה שיכולה להגיע יחד עם רישום מייל, הנחה קטנה או שובר לפעם הבאה או קיצור השאירו טעם לקנייה הבאה. https://www.gov.il/he/departments/general/manager_duties

חשיבות

רשימות תפוצה מאפשרות לעסקים לייצר כוח קניה כאשר אלו גם יעידו על יעילות, אדיבות השירות ואיכות המוצרים. לכן יצירה של רשימת תפוצה, שיכולה גם להיעשות גם בווטסאפ כיום, בטלגרם וגם במייל, יכולה להגדיל את מחזורי המכירות. רשימות אלו יוכלו לתת אינדיקציה למוצרים חדשים, תוכלו לצ'פר אותם בהנחות או בבלעדיות לחברי התפוצה. דברים מהסוג הזה מגדילים את כוח הקניה ויכול להשעין את העסק על עמוד כלכלי חזק.

דרכי פעולה

תוכלו להכין את רשימת התפוצה שלכם במייל, בווטספ או בפייסבוק. לכל אחת מהפלטפורמות אשר תבחרו יהיו את היתרונות שלה והחסרונות. למשל ברשימת תפוצה של וואטסאפ אתם תיהיו מוגבלים לעד כ 256 חברים, אך את המגבלה הזו תוכלו להפוך ליתרון אם תגידו כי רשימת  תפוצה זו היא בעלת הטבות מסוימות. אך כאשר תעשו רשימת תפוצה דרך המיי תוכלו לחלק לקבוצות ולחלק, למשל על פי גילאים, מיקום גיאוגרפי או סוג הפריטים שאותם הם בדכ קונים. כאשר תכינו רשימת תפוצה על ידי פייסבוק תוכלו לעשות זאת בעזרת מגוון רובטים ואפליקציות חיצוניות, אפליקציות אלו הנמצאות באזור העסקי של פייסבוק יוכלו לעשות עבורכם מגוון רחב של פעולות, החל משליחת הודעות לרשימת תפוצות, מענה אוטומטי ועד למכירה של מוצרים.