השקעות נדל"ן בטמפה 2021 – כל מה שצריך לדעת!

העיר טמפה נחשבת לאחת הערים המרכזיות במדינת פלורידה, העיר הממוקמת לחופיה המזרחי של המדינה ועם מעל לחמישה מיליון תושבים.  הכלכלה שלה הצליחה לחזור מהמשבר הכלכלי שהתרחש לפני עשור, יחד עם לא מעט השקעות דרך חברות גדולות כמו אמזון וחברות ביטוח ושירותי בריאות נוספים אשר מחזיקים במשרדים בעיר. יחד עם זאת נמל העיר טמפה נחשב לשביעי בגדולו בארה"ב, דבר המוביל ללא מעט תיירות חוץ ופנים, אך גם ללא מעט שירותי שילוח דרך הים וגם כן דרך האוויר. כל אלו הופכים את העיר טמפה בשנים האחרונות ליעד מבוקש עבור השקעות, גם של ישראלים אבל לא רק.

תיירות והשכלה גבוה

מדינת פלורידה נחשבת לאחת המדינות המתויירות בארה ב, יחד עם העיר טמפה אשר מעניקה מגוון רחב של תיירות פאר וספינות יוקרה אשר ביניהם תוכלו גם למצוא מגוון עצום של מוזיאונים שונים, החל ממוזיאון לאמנות עכשווית, מוזיאון הכבאים של טמפה ומוזיאון ומרכז היסטורי של העיר טמפה. כל אלו מושכים מספרים לא מבוטלים של תיירים בשנה, יחד עם קרוב ל50 אלף סטודנטים בעיר אשר עושים שימוש במספר מוסדות אקדמיים. כל אלו הופכים את העיר טמפה לא רק לבעלת מזג חמים ונעים, אלא גם למתויירת מאוד ובעלת ביקוש כמעט בלתי פוסק להשכרת דירות. חשוב לזכור כי ממוצע השכירות במדינת פלורידה נע כיום בין 1300 ל 1700 דולרים בחודש, יחד עם תשואה שרק ברבעון האחרון של 2020 עמדה על כ 5.8 אחוזים.

ביקוש עולה ומחירים מזמינים

עם סיומו של המשבר הכלכלי החל להיווצר עוד ועוד ביקוש אחר דירות במדינת פלורידה, את אלו נוכל לראות באחוזים כאשר אחוזי העלייה במחירי הדירות נעים בכל ארצות בין 4 וחצי אחוזים לעד 5 אחוזים! יחד עם זאת חשוב לזכור כי המחירים עדיין נמוכים כך שתוכלו למצוא בית צמוד קרקע להשקעה, במחירים שנעים בין 210 אלף דולרים לעד 280 אלף. מחירים אלו כמובן יכולים להשתנות בהתאם למיקום הנכס ביער, אך יחד עם זאת המחירים עדיין שפויים ביחס למחירי הדירות בארץ. אך חשוב לזכור כי מחירים אלו עלולים להיות זמניים, מכיוון שגם אחוזי האבטלה נמצאים בירידה, הביקוש במתכונת עלייה וכמובן קבוצת ה NFL של העיר נמצאת במצב מעולה.

מה עוד תרצו לדעת על השקעות נדל"ן בטמפה ב2021?