אנחנו לא לבד

היתכן שנשארו ללא הנהגה? היתכן שננטשו מול הגורל? במהלך ההיסטוריה לרוב היו לעם ישראל מנהיגים אם לא אנשי רוח אז לפחות אנשי חזון שהובילו אותנו בסערה למקום מבטחים ואילו בימינו, נשארנו ללא הנהגה רוחנית מאוחדת וברורה וללא מנהיגים  בעלי חזון. 

שאלתי את אמא שלי פעם, איך זה יתכן שהיום אין לנו אף אחד? היא סיפרה לי סיפור על סבתא שלי ז"ל. כשאמא שלה, אישה רוחנית גדולה ומרכז החיים של המשפחה שלה, עמדה למות, היא קראה אליה בכאב – אבל אמא מה אני יעשה עכשיו? איך אני אהיה לבד? ואמא שלה ז"ל ענתה לה – כמו שמשה רבינו הלך, העם היה צריך לפנות לאלוהים. אני נזכרת במילים האלו הרבה בתקופה האחרונה. לא נזנחנו. אנחנו מצופים לפנות ישירות לכוח העליון ולבקש עזרה. אנחנו לא חיים במשבר. זהו מצב חדש קבוע בחיינו שאנחנו צריכים להשתנות לקראתו. המשבר הוא בהרגשה שלנו כי אנחנו לא מבינים מה קורה לנו ובעולם. 

אבל מי מבין? אולי בכל זאת השאירו בקרבנו אנשים שיודעים מה קורה ויכולים להסביר? ישנם אנשים כאלה והם נקראים מקובלים. מקובלים הם אנשים שהגיעו להשגת הטבע והכוח העליון ויכולים להסביר  את התהליכים שעוברים עלינו ולהדריך אותנו. למעשה, המקובלים האותנטיים, חיכו בשקט ובצינעה לרגעים אלו בהיסטוריה כדי להסביר לאנושות ובמיוחד לעם ישראל, מהו הסוד הטמון בתוכו, ואיך זוכים לעזרה מהטבע ומהכוח העליון. 

הרב ד"ר מיכאל לייטמן, תלמידו של הרב ברוך אשל"ג זצ"ל, בנו וממשיך דרכו של בעל הסולם זצ"ל, הקים את תנועת קבלה לעם, מלמד את חכמת הקבלה ומפיצה ברבים בישראל והעולם במטרה להביא להכרת החוכמה, לספר לעם ישראל על תפקידו המיוחד בהיסטוריה ועל הצורך ההכרחי בארץ להבין את מצבנו האמיתי ואת הדרכים בהם נוכל להגיע לביטחון ואושר. 

המאורעות שפוקדים אותנו אינם עונש או מקרה הם באים כדי שנבין כי יש צורך בשינוי יסודי של טיב הקשרים בינינו, בני האדם. האגו האנושי כל כך גדל שאין באפשרותנו עוד להתקיים וכל מערכות חיינו מתמוטטות. הקורונה וכל נגזרותיה הן צו קריאה מהטבע להתעורר ולהשתנות. חכמת הקבלה היא שיטת החיבור בין בני אדם אשר הועברה אלינו מאבותינו  כדי שנוכל להתגבר על האגו שמפריד בינינו. ע"י שימוש בכוח חיובי מתוך מעמקי הטבע נוכל להתאזן ולפתור את כל הבעיות בחיינו ולהגיע לרמה אחרת של יחסים. לחיבור חיובי מעל לכל ההבדלים. כן, כמו שאנחנו מסוגלים בעתות צרה. זהו הייחוד שלנו – עם שהוא משפחה. השינוי חייב להתחיל מאיתנו, עם ישראל. את היכולת הזאת עלינו לפתח ולהעביר אותה במתנה לכל האנושות- להיות אור לגויים ולהראות להם איך  חיבור חיובי בינינו  הוא הפתרון לכל הצרות.