אדריכלים מובילים בישראל

תחום הבנייה מורכב מכמה מרכיבים עיקריים כמו הקמת תשתיות חשמל, בניית שלד המבנה, ריצוף ועוד. אבל אחד מאבני היסוד בתחום הבניה וכזה המלווה את התחום הזה בעצם מיומו הראשון, הוא האדריכל. זה אחראי על תכנון המבנה והעיצוב שלו, החל מהיכן תהיה פינת שקעים של חשמל ועד לאיזה סוג של חיפוי הגג יצטרך. ומכיוון שהתפקיד הזה הוא כל כך עיקרי, בחרנו לרכז עבורכם את ארבעת משרדי האדריכלים המובילים כיום בארץ.

שכונות וערים

שתי חברות אדריכלים הנחשבות ביותר כיום בישראל, כאלו שלא ירדו מהמיקום הראשון והשני כבר יותר משנתיים, הם יסקי מור סיון וברעלי לויצקי כסיף אדריכלים. שתי חברות אלו המחזיקות בניסיון רב שנים של אינספור סגנוני בנייה ותכנון, החל ממבנים ציבוריים כמו קופות חולים ומגדלי יו. לשני המשרדים יש ניסיון מצטבר של יותר ממאה שנים והתכנונים שלהם לוקחים חלק בנוף הישראלי, למשל את התכנונים של יסקי מור סיון תוכלו למצוא החל ממגרש הכדורגל ברמת גן ועד לשכונת סביוני ותכנון ערים. כך הדבר גם כאשר מדברים על ברעלי לויצקי כסיף, אשר הם אמונים על תכנון של מעל עשרה שכונות בארץ.

שכונות מגורים ובניינים

אי שם במקומות ה34 וה29 נוכל למצוא את רן בלנדר ומעט אחריו נוכל למצוא את סיטי בי אשר מנוהלת על ידי ערן שקד וערן לשם. שתי חברות האדריכלות האלו אמנם נמצאות במיקום יחסית נמוך בדירוג האדריכלים, אך יחד עם זאת היו אחראים לפרויקטים גדולים ומובילים כמו מרכז ההייטק בעפולה ופארק פרס למשל. שתי חברות אלו אומנם כמעט "סוגרות" את הרשימה אך יחד עם זאת מחזיקים ברקוד ביצועי מרשים ומרענן לעין.

סיכום

תפקידו של האדריכל הוא חשוב מאוד בתכנון ובניה הנראות והאמירה של הבניין והמבנה, לכן כיום תוכלו למצוא מגוון רחב של אדריכלים שביצעו עבודות שונות ויכולים לעזור לכם בתכנון הפרויקט שלכם, בין אם מדובר על שכונת מגורים חדשה או פרויקט יזמי חדש. תוכלו למצוא מגוון רחב של אדריכלים אשר יוכלו לתת לכם מענה לכוון וכמובן לשרטט עבורכם את הנכס בצורה הטובה ביותר